Jag och Daniel i ett och ett halvt år snart.



























Jag och min älskling Daniel. Hi hi. Jag kommer sakna honom hur mycket som helst när han åker till Arivka en vecka. Jag hade också vela följa med. Men har jag jobb 3 veckor på hela sommaren så ska jag nog jobba dom veckorna också. Ska ju trots allt på Rock Weekend sen också i Juli och så ska jag på Iron Maiden i Juli också. Så jag ska hitta på lite jag med! Men nästa år blir det arvika kan jag i alla fall lova. Om det inte blir Peace and love. Dit hade jag också velat åka i år, men det var det bara jag som vela. Ha ha. Oj oj oj, det går inte bra för mig eh. Men tur är det att Rock Weekend finns. Linn ska sova här med mig i lägenheten så jag slipper sova själv här, det är läskigt! So creepy alltså. Hi hi. Snart börjar matchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0